-
Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. -
Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru oraz koszt związany z odesłaniem towaru reklamowanego.
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem komwent24@wp.pl , lub w formie pisemnej na adres: Komwent ul. Pokrzywno 37c 61-315 Poznań .
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.