1. Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi.
    Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.

  2. Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru oraz koszt związany z odesłaniem towaru reklamowanego. 

Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać  reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem komwent24@wp.pl , lub w formie pisemnej na adres: Komwent ul. Pokrzywno 37c 61-315 Poznań .

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.